Louis Vuitton е бранд отдавна станал синоним за луксозни пътувания, благодарение на огромната си гама от куфари, дамски и мъжки чанти за ежедневието, както и многото аксесоари. Които от десетилетия са неотлъчно до най-известните и богати личности и тяхните частни самолети.

И сега Върджил Абло, креативният директор на марката за мъже, издига брандът още по-нагоре с луксозно сдвояване от нови висоти, а именно чантата самолет.

Дизайнерската къща представи дизайна на новата чанта с форма на самолет на тазгодишното си шоу. Чантата самолет с разперени криле много бързо става популярна на пазара, не само заради дизайна си, но и заради цената си от 39 000 долара.

Както много хора в социалните мрежи посочиха, на тази цена можете да си закупите истински самолет от марката Cessna (всъщност дори ще ви останат пари) но защо, когато можете да притежавате чанта на Louis Vuitton, изработена от еластична кожа, фирменият облик и някои скрити метални ленти, които придържат крилата разперени.

И докато тази чанта със сигурност е предимно за показване, все пак предлага и отвор с цип, така можете да съхранявате наличните си вещи в кокпита на самолета чанта.

Както обясниха от модната къща, колекциата тази година има за цел да изследва мъжките архетипи и да предефинира мъжката мода със собствените си костюми, военни якета и дори каубойски шапки. Отвъд самолета, колекцията включва и лимонено-зелени мото костюми, лилава копринена пижама и чаша за кафе Louis Vuitton за многократна употреба.

Другата идея на колектива е свързан с архаични атрибути на раса, пол и сексуалност. “Докато не променим нормалното, нормалността остава привилегия, предоставена на малцина. Модата има силата да депрограмира тези кодове за облекло, както и въздействието им.” споделя Абло пред Vogue.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *