Светлинно шоу през изминалия уикенд освети небето над Шанхай. Шоуто завърши с гигантски QR код, символ на процъфтяващата цифрова икономика и консуматорство в Китай.

Събитието е организирано от китайската компания за видео стрийминг Bilibili, по случай първата годишнина от пускането на японската ролева игра Princess Connect! Re: Dive.

В Китай, QR кодът се използва за всичко – от добавяне на приятели в приложения за съобщения, до плащане на хранителни стоки в супермаркети, поръчки в ресторанти и дори дарения за бездомни хора. Участие в тази реклама във въздуха имат и технологичните гиганти Alibaba и Tencent.

Прожектирания QR код над живописната крайбрежна в Бунд, Шанхай, препраща присъстващите на светлинното шоу в началната страница на играта като им позволява да изтеглят заглавието и неговия пакет за една година.

Ако се намирате около бреговете на Шанхай, задължително трябва да наблюдавате какво се случва в небето, защото то крие феноменални представления, с които да изненада гостите си.

Изпълнението на дронове в крайбрежната зона на Шанхай също се превърна в популярен избор за рекламни кампании. 

Миналата година Масахиро Хара, създателят на QR кода , изрази гордостта си, че неговото изобретение се използва за подобряване на безопасността на хората по време на пандемията на COVID-19.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *